یکی از دغدغه‎های مدیران سازمان‎ها و شرکت‎ها در مناسبت‎هایی مثل عید نوروز  این است که چه هدیه‎ای می تواند برای کارمندانشان تهیه کنند تا نشان دهند که به عنوان یک مدیر عامل به کارمند خود اهمیت داده و ارزش قائل اند. بیشتر مدیر عاملان قال این قضیه را با اضافه کردن مقداری پول به حقوق می‎کَنند اما سوال اصلی اینجاست که آیا یک کارمند با این پاداش نقدی احساس ارزشمند بودن می کند یا نه ؟

دن آریلی در کتاب نا به خردی های پیش بینی ناپذیر به این سؤال پاسخ داده است. وی معتقد است مدیران به جای اینکه به عنوان مثال ۱۰۰ تومان پاداش به کارمندان بدهند، بهتر است آن ۱۰۰ هزار تومان را به عنوان کمک هزینه ی سفر کیش به کارمندانشان تقدیم کنند یا آن را خرج یک بسته ی کادویی کنند! طبق تحقیقات او، زمانی که بحث پول به میان می‎آید ذهن محاسبه گر می‎شود و به جای اینکه از کاری که می‎کند لذت ببرد بیشتر ذهنش درگیر این موضوع می‏‎شود که کاری که انجام می‎دهد چه قدر ارزش دارد یا پاداشی که به او تعلق گرفته جواب زحماتش را می‎دهد یا نه؟ به همین خاطر پیشنهاد ما این است به جای هدیه نقدی در شب های عید از بسته ای کادویی آماده استفاده کنید.

بسته های کادویی برادران حسینی در طرح ها و اندازه های مختلف، حق انتخاب گسترده ای را در اختیار مدیر عاملان سازمان ها و شرکت ها قرار داده است که در ادامه این بسته ها را با جزئیات توضیح خواهیم داد.

آجیل با بسته بندی لوکس

هدیه دادن یکی از روش هایی است که مدیران می توانند برای حفظ دوستی و روابط کاری خود از آن استفاده کنند. برای این منظور برند برادران حسینی بسته های کادویی را طراحی کرده که مدیران می‎توانند از آن برای کادو دادن به مدیران رده بالا تر از آن استفاده کنند از طرفی کارمندان نیز برای قدردانی می‎توانند از این بسته های کادویی لوکس به مدیران خود هدیه دهند.

برای مشاهده محصولات و قیمت می‎توانید به این لینک سر بزنید.

 

آجیل  با بسته بندی اقتصادی

یک نوع دیگر بسته بندی طراحی شده در این برند، بسته بندی اقتصادی است. این بسته بندی ها از لحاظ قیمت به صرفه‎تر هستند از این رو مدیرانی که بودجه کمی را برای این امر در نظر گرفتند می‎توانند از این نوع بسته های کادویی اقتصادی استفاده کنند و از طرفی افراد بیشتری را تحت پوشش خود قرار داده و به کارمندان بیشتری کادو  دهند.

 

آجیل تزئین شده

یکی از رسم و رسومات ما ایرانی ها این است که زمانی که برای اولین بار مهمان خانه ی کسی می‎شویم، با دست پر به استقبال آن مهمانی می‎رویم و از آنجاییی که بازار دید و بازدید در روزهای عید داغ است بسته‎های کادویی آجیل تزئین شده برادران حسینی می‎تواند گزینه‎ی خوبی برای به جا آوردن این رسم  باشد.

از طرفی از آنجایی که خانم‎ها به شکل ظاهری کادو اهمیت زیادی می‎دهند، مدیران می‎توانند برای کارمندان یا مدیران زن خود این بسته‎بندی را در نظر بگیرند.

این بسته‎ها علاوه بر آجیل دارای میوه های خشک محبوبی مثل انجیر، کشمش و برگه‎ی زردآلو نیز می‎باشد و  درواقع یک بسته‎ی کامل و تزیین شده از آجیل‎های مرسوم شب عید  است که در طرح‎ها و اندازه‎های مختلف در فروشگاه اینترنتی برادران حسینی موجود است.

آجیل با بسته بندی دلخواه

یکی از قابلیت‎های سایت برادران حسینی که در اختیار کاربران و مشتریان خود قرار داده این است که هرکسی می‎تواند محتوای بسته و همین طور نوع و شکل بسته‎ی خود را با توجه به سلیقه و خواسته‎ی خود انتخاب کند. بسته‎های کادویی متنوعی در سایت قرار دارد که هر کسی می‎تواند آنها را با توجه به محتوای دلخواه خود پر کند.

نکته پایانی

در کل هدیه دادن و هدیه گرفتن یکی از کارهای لذت‎بخشی است که به عقیده ی روان‎شناسان این کار باعث سلامت روح و جسم می‎شود. از آنجایی که بسته‎بندی‎های کادویی آجیل حسینی در طرح‎ها و اندازه‎های مختلف می‎باشد هر‎کسی با هر شرایط مالی‎ای که دارد توانایی خرید یکی از انواع این بسته‎ها را خواهد داشت.