هدیه دادن یکی از آداب شیرین و دوست داشتنی ای است که در مناسبت های مختلف جایگاه ویژه ای در بین خانواده های ایرانی دارد. اما یکی از معضلات همیشگی که گریبان گیر همه ی ماست انتخاب هدیه می باشد. خصوصا در مناسبت های مختلفی مثل یلدا نگرانی‌های زیادی در موردش وجود دارد. مثلا باید در نظر بگیریم آیا آن فرد هدیه را دوست دارد، شکلش با سلیقه آن فرد جور است و هزاران سوال دیگر.یکی از این هدایا می تواند بسته های کادویی آجیل شب یلدا باشد.

در شب یلدا افراد مختلفی بهم هدیه می دهند اما بازار کادو دادن در بین نوعروس ها در این شب داغ است. از طرفی در کل پسندیده است که مهمانان یلدا برای میزبان این مهمانی هدیه کوچکی تهیه کنند.

همچنین یکی از کارهای جالبی که انجام می شود این است که فروشگاه ها و یا سازمان های کوچک و بزرگ برای اینکه حسن نیت خود را به مشتری ها نشان دهند در این شب عزیز هدیه ی کوچکی برای آنها تهیه می کنند.

از این رو شاید بهترین هدیه برای شب یلدا در قشر های مختلف چه از لحاظ قیمت و چه رضایت گیرنده آجیل باشد.

به همین خاطر برند برادران حسینی برای یلدا بسته های کادویی را در اندازه و سایز های مختلف تهیه کرده و حق انتخاب گسترده ای را برای مشتریان خود فراهم نموده است.

چراکه یکی از نکاتی  که باید در هنگام خرید هدیه به آن توجه کنیم ظاهر هدیه است.

ظاهر هدیه شاید یکی از مهم ترین مسائل باشد زیرا اولین چیزی که نظر گیرنده را جلب می کند ظاهر آن است به همین خاطر برادران حسینی جعبه های آجیل کادویی فراوانی را با ظاهری شکیل یا تزئین شده و یا حتی ساده طراحی کرده تا همه ی مشتری ها را در هر وضعیت مالی پوشش دهد. در ادامه انواع مختلف این بسته های کادویی را به طور مفصل شرح می دهیم.

آجیل با بسته بندی اقتصادی

کادو با بسته بندی اقتصادی نسبت به بست های کادویی لوکس که در ادامه شرح میدهیم، از نطر اقتصادی به صرفه تر است و به عنوان مثال شرکت ها و سازمان ها برای مشتری های خود می توانند از این بسته بندی ها استفاده کنند زیرا مسلما تعداد مشتری زیاد است و از طرفی برای مشتری ها نیازی نیست از جعبه های لوکس گران استفاده شود زیرا هدف فروشنده تنها نشان دادن اهمیت، توجه و حسن نیت است.

همچنین این بسته بندی کادویی را می توان به عنوان هدیه ای برای میزبانان مهمانی یلدا تقدیم کرد.

آجیل با بسته بندی لوکس

این بسته های کادویی لوکس نسبت به نوع اقتصادی آن شکیل تر است و بیشتر مورد توجه کسانی است که به ضیافتی متفاوت و باشکوه دعوت هستند و یا ظاهر شکیل بسته ی کادویی برایشان اولویت دارد.

آجیل تزئین شده

یکی از رسومی که در سال های اخیر در شب های یلدا باب شده، رسم شب چله ی عروس است. این جشن برای تازه عروس ها برگزار می شود و کادو دادن یک جزء جدایی نا پذیر این جشن است. بسته بندی آجیل تزئین شده برادران حسینی می تواند گزینه ی خوبی برای مهمانان این مجلس یا حتی میزبان این مهمانی باشد.

آجیل با بسته بندی دلخواه

یکی از قابلیت های سایت برادران حسینی که در اختیار کاربران و مشتریان خود قرار داده این است که هرکسی می تواند محتوای بسته و همین طور نوع و شکل بسته ی خود را با توجه به سلیقه و خواسته ی خود انتخاب کند. بسته ها ی متنوعی در سایت قرار دارد که هر کسی می تواند آنها را با توجه به محتوای دلخواه خود پر کند. برای بهره مندی از این قابلیت با این لینک تماس بگیرید.